Wszystkie towary zakupione w AVAR® są produkowane na zamówienie. Niestety, nie jesteśmy w stanie zaoferować zwrotu, jeśli po prostu zmienisz zdanie.
Nie możemy dokonywać zwrotów ani wymiany przedmiotów zamówionych przez pomyłkę. To odpowiedzialność klienta, aby upewnić się, że zamówiłeś właściwe przedmioty przed dokonaniem zakupu. Z tego powodu zachęcamy do przesłania nam projektu kuchni IKEA przed dokonaniem zamówienia, abyśmy mogli sprawdzić, czy masz wszystkie potrzebne elementy i czy mają one prawidłowe wymiary.
Po otrzymaniu zamówienia proszę sprawdzić, czy wszystkie paczki są dostarczone bez uszkodzeń. Jeśli opakowanie paczki zostało uszkodzone podczas transportu, proszę sprawdzić przedmioty i wysłać nam e-mail w ciągu 48 godzin od dostawy z ewentualnymi problemami (proszę dołączyć zdjęcia).
W przypadku ewentualnych wad lub uszkodzeń otrzymanych przedmiotów, oczywiście dokonamy naprawy lub wymiany tych przedmiotów, jeśli to konieczne. Rozumiemy, że może nie od razu zamontujesz swoje nowe fronty, dlatego wadliwe lub uszkodzone przedmioty muszą zostać zgłoszone nam w ciągu 7 dni od otrzymania ich, po pełnym rozpakowaniu zamówienia.
Proszę sprawdzić wszystkie przedmioty przed montażem.
AVAR HARMONIA WNĘTRZ 2024